Vljudno vas vabimo, da se nam pridružite 19. ali 29. novembra 2019 na štiri urni delavnici, kjer bomo z vami delili naše izkušnje s področja informiranja, promocije ter razširjanja rezultatov in učinkov vaših Erasmus+ projektov.
Kateri so ključni elementi dobre promocije? Kako dosežemo prave ciljne skupine? Kaj je naše ključno sporočilo? Skupaj si bomo ogledali kako ustrezno nasloviti navedena vprašanja ter izmenjali izkušnje s področja promocije in informiranja, ki se dnevno spreminja in zahteva neprestano učenje ter odzivanje na identificirane ciljne skupine. Delali bomo na konkretnih primerih in spoznali različna orodja – družbeni mediji (Facebook, Instagram, YouTube), spletna orodja za pomoč pri oblikovanju vsebin (CANVA), spletne platforme (npr. O-STA), itd..
Delavnica je namenjena tako neizkušenim kot izkušenim projektnim koordinatorjem oz. zaposlenim na področju odnosov z javnostmi, ki skrbijo za posredovanje informacij o projektih mednarodnega sodelovanja različnim ciljnim skupinam oz. širši zainteresirani javnosti. Vsebine bomo prilagodili glede na predhodna znanja udeležencev ter področja iz katerih prihajajo.
Na delavnico, ki bo potekala v predavalnici CMEPIUS-a v torek, 19. novembra, od 12.00 do 16.00, ali v petek, 29. novembra, od 9.00 do 13.00 ure, se prijavite s spletnim obrazcem.